مصاحبه آرشیو خبر ها
ماروتا از احتمالات و اینده یووه می گوید

ماروتا از احتمالات و اینده یووه می گوید

یوونتوس سی و ششمین اسکودتوی تاریخ خود و هفتمین اسکودتوی متوالی خود را هفته اینده در یوونتوس استادیوم جشن خواهد گرفت، این فصل یووه با رقبای سرسخت تری نسبت به سال های گذشته در سری آ روبرو شد و مبارزات دشوارتر و البته پرهیجان تری را برگزار کرد.

 

قدرت گیری سایر تیم های ایتالیا برای بالا رفتن سطح کیفتی رقابت های سری ا در مقایسه با لیگ های سایر کشورها از اهمیت بالایی برخور دار است، والبته باعث خواهد شد تا سران یووه به فکر قدرتمند تر کردن تیم شان باشند.

 

بپه ماروتا، که هواداران امیدوارند در این فصل نقل و انتقالات انتخاب های مناسبی داشته باشد در مصاحبه ای شرکت کرد و در خصوص اینده یووه و برخی بازیکنان این تیم صحبت کرد.

 

زیباترین اسکودتو

 

ان اسکودتویی که با کونته به دست اوردیم، اولین اسکودتو بعد از سال های سیاه هیجان عجیبی را به وجود اورد، ان اسکودتو سخت ترین اسکودتو نیز بود.

 

پرتاب تخم مرغ

 

به خوبی به یاد دارم زمانی که الگری رسید، من نیز در اتومبیل بودم به همراه انیلی و الگری و تقریبا صد تا هواداران یووه در نزدیکی وینوو با پرتاب تخم مرغ از ما استقبال کردند اما ما به انتخاب خود اعتماد داشتیم و تصمیم خود را گرفته بودیم.

 

آینده الگری

 

ببیند من پایبند قوانین هستم و باید قرارداد را ببینم، این یه حقیقت مهم است که تا به امروز همه چیز عالی بوده و رابطه باشگاه و مربی بسیار خوب و شفاف پیش رفته و در بهترین سطح ممکن است. او به خوبی باشگاه را همراه کرده و باشگاه نیز به خوبی همراه او بوده. هفته اینده جلسات و تصمیماتی خواهیم داشت، بنابر این بهتر است کمی صبر کنیم. باید نظر الگری را نیز بدانیم، از طرف ما اطمینان و خوش بینی در سطح بالایی وجود دارد.

 

لیگ قهرمانان

 

برای فتح هشتمین اسکودتوی متوالی نیاز است که هفت اسکودتوی متوالی را ببری، ما اینگونه پیش میرویم، یک گام برمی داریم تا به گام بعدی برسیم. در لیگ قهرمانان به یک احساس بسیار قوی نیاز است، همه ما این جام را می خواهیم از مدیران گرفته تا هواداران و بازیکنان، هدف اصلی ما آن است، این هدف کاملا شفاف است اما سختی هایی که در میدان بازی متحمل میشود شرایط را کمی متفاوت می کند ما باید به این دشواری ها غلبه کنیم. برای فصل اینده نیز هدف ما رسیدن به اسکودتو و فتح لیگ قهرمانان است.

 

اسکودتو با تکنولوژی وار

 

پیروزی در این فصل و رسیدن به قهرمانی در این فصل نیز بسیار مهم بود حالا در کنار این تکنولوژی نیز به قهرمانی رسیدیم و مطمئنا شایسته ان بودیم. هر چند که اشتباهاتی در این تکنولوژی نیز بود اما مطمئنا کمک زیادی کرد تا رقابت ها با اشتباهات کمتری دنبال شوند. برای نخستین سال تجربه خوبی بود.

 

رئال و یووه

 

باید بگویم در ان مصاف یووه یک بار دیگر ثابت کرد که می تواند برای قهرمانی در لیگ قهرمانان جزیی از مدعیان اصلی باشد. رئال تیم قدرتمندی ست شاید قدرتمندترین در حال حاضر اما ما برابر این تیم قدرتمند بسیار عالی ظاهر شدیم. برخی می گویند که یووه تنها در ایتالیا برنده میشود اما نتایج بین المللی و خارج از ایتالیای ما به خوبی پاسخ انان را می دهد.

 

پرین

 

در حال حاضر مورد توجه ما نیست، اما سنگربان خوبی ست.

 

دوناروما

 

توجه ما را جلب نمی کند.

 

بوفون

 

یک قهرمان واقعی، او تنها یک قهرمان در میدان بازی نیست، از نظر ورزشی و اخلاقی بسیار ارزشمند است و یک لیدر واقعی ست، در خصوص او نیز بهتر است کمی صبر داشته باشیم، هفته اینده با مدیر در خصوص اینده اش جلسه خواهد داشت.

 

نقل و انتقالات

 

هدف نخست باشگاه داشتیم تیمی از جوانان و قهرمانان است، البته جوانان باتجربه. یک تیم هجومی و البته مقاوم در دفاع. برای خرید و حفظ بازیکنان باید کمی صبر کنیم تا اینده برخی از بازیکنان کاملا روشن شود. به جوانان ما اعتماد زیادی داریم، دیبالا و برناردسکی هنوز به 26 سالگی نیز نرسیدند و اینگونه مورد توجه قرار می گیرند و ما از انان بسیار راضی هستیم. پیانیچ تقریبا به سن بازیکنانی که در سال های اخر بازیگری شان رسیدند، رسیده باید ببینیم چه شرایطی خواهد داشت. مانژوکیچ یک قهرمان است و باید ببینیم در سر او چه می گذرد، اگر می خواهد در کنار ما باشد و این تجربه را ادامه دهد.

 

الگری

 

او روش و البته شخصیت خود را در سال های اخیر تغییر داد و تبدیل به یک مربی بزرگ شده، به خوبی تیم خود را مدیریت می کند و متد و روش های خاص خود را از نظر روانی بر روی تیم و بازیکنان دارد. داشتن یک تیم با بیست و پنج بازیکن که در میان شان قهرمانان زیادی نیز وجود دارند، اسان نیست و نیاز به مدیریت و تجربه دارد. این فقط رهبری تاکتیکی تیم نیست، از هر نظر باید تیم را مدیریت کرد، از نظر روانشناختی نیز به خوبی نشان داده که می تواند یک تیم بزرگ با قهرمانان زیادی را هدایت کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: